Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dnia 23.01.2014 r.

OGŁOSZENIE

O KONKURSIE OFERT

Nr sprawy: AWiL1/R5/3/2015

 

na  remont docieplenie elewacji tylnej budynku przy ul. SOLSKIEGO 11 w Słupsku.

 

I. Zamawiający:

 

PGM Sp. z o.o. w Słupsku działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej Solskiego 11 w Słupsku zaprasza do składania ofert na:

Remont i docieplenie ściany tylnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego  przy ul. Solskiego 11 w Słupsku

 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

1. Remont i docieplenie ściany tylnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego  przy ul. Solskiego 11

w   Słupsku

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:

 - zgodnie z projektem budowlanym oraz STWIOR

 - zgodnie ze sztuką budowlaną,

 - obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie zgłoszenia na ww. roboty do właściwego organu,

 - prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczenia niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,

3. Załączniki określające przedmiot zamówienia:

-  projekt budowlany

-  przedmiar robót

 - STWIOR

 

III. Termin wykonania zamówienia: maj – lipiec  2015

 

IV. Termin i miejsce składania ofert:

 

1. Termin składania ofert upływa w dniu 27 luty  2015 r. do godziny 15:00.

2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie PGM Sp. z o.o. AWiL nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

3. Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

PGM/AWiL1-OFERTA „Remont i docieplenie ściany tylnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego  przy ul. Solskiego 11 w Słupsku ”.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, weryfikację dokona Zamawiający na podstawie przedłożonego dokumentu,

 - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 - potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową; wymaga się aby Oferent był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250 zł /kopia w załączeniu/,

 - wykażą, że w okresie 3 lat  przed upływem terminu składania ofert wykonali roboty w branży tożsamej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł.,

 - złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Remont i docieplenie ściany tylnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego  przy ul. Solskiego 11 w   Słupsku– załącznik nr 1 do ogłoszenia

  - zakłada się minimalny 5 letni okres gwarancji.

 

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.

3. Niespełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków spowoduje odrzucenie oferty.

 

 

VI. Zawartość oferty:

 

1. Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.

2. Ofertę należy przedstawić w następującej formie: formularza ofertowego – załącznik nr 2 do ogłoszenia.

3. W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p.pkt. 1 oraz pkt. VI  p.pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.

 

  1. VII.         Ocena ofert / kryterium wyboru

 

  1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.

 

2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.

 

VIII. Kontakt z Zamawiającym

 

Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest administrator Grzegorz Wierzbicki

tel.59 84 87 590, pokój 7 w godz 7:00 do 10:00.

 

IX. Protesty i odwołania

W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.

Zastrzega się, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

 

 

Załączniki:

  1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
  2. wykaz wykonanych robót
  3. formularz ofertowy
  4. przedmiar robót
  5. projekt budowlany
  6. STWIOR
wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
przetarg Solskiego 11 pdf.pdf600,60 kB
FORMULARZ OFERTOWY-1.odt23,42 kB
O|WIADCZENIE WYKONAWCY.pdf138,38 kB
Wykaz robót.odt18,56 kB
balkon.pdf108,01 kB
detal 1.pdf88,55 kB
detal.pdf130,80 kB
elewacja.pdf200,49 kB
inwentaryzacjia.pdf184,02 kB
kolorystyka.pdf153,30 kB
opis PROJEKT BUDOWLANY.pdf257,60 kB
przedmiar.pdf133,43 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-01-23, godz. 15:23)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-01-23, godz. 17:38)
Odwiedzin: 2209

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6063471