Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dnia   14.01.2015r.

 

 

OGŁOSZENIE

O KONKURSIE OFERT

Nr sprawy: AWiL1/R-5/1/2015

 

na wykonanie robót budowlanych tj. remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych  budynku mieszkalnego wielorodzinnego w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Krasińskiego 1a w Słupsku  administrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku .

  1. Zamawiający:

 

Wspólnota Mieszkaniowa Krasińskiego 1a w Słupsku .

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych budynku mieszkalnego przy ul. Krasińskiego 1a w Słupsku

 

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:

- prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczania niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,

- zgodnie z przedmiarem robót załączonym do ogłoszenia,

- zgodnie ze sztuką budowlaną.

 

  1. Załączniki określające przedmiot zamówienia:

     - przedmiar robót – załącznik nr 1

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dania podpisania umowy

 

  1. Termin i miejsce składania ofert:

 

  1. Termin składania ofert upływa w dniu 30.01.2015r. o godz. 12:00

  2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat (pokój nr 6).

  3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

"Oferta - „Remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych  budynku przy ul. Krasińskiego 1a w Słupsku”

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: 

a. posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, weryfikację spełnienia powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego dokumentu.

b. posiadają wiedzy i doświadczenia,weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Oferenta wykazu wykonanych robót  zgodnych z przedmiotem zamówienia, przynajmniej co najmniej 2 robót  w zakresie przemurowania kominów wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynkach wielorodzinnych na kwotę  co najmniej 60 tys. zł każda, oraz dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych robót;

c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,weryfikację spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta.

    d. potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, w celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby Oferent był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).

  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.

  2. Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

 

  1. Zawartość oferty:

 

  1. Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.

  2. Ofertę należy przedstawić w następującej formie kosztorysu ofertowego.

  3. W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający  może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.

 

Ocena ofert / kryterium wyboru

 

  1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.

  2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert”  Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego kryterium / określonych kryteriów:

  3. Sposób oceny ofert: Cena 70%, Jakość 30%

  4. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.

5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,

b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,

c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,

d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

6.  Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

 

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert.

 

 1. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

 

Kontakt z Zamawiającym

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Kamila Knitter – administrator  nieruchomości, e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl  tel. 59 8487590 lub 59 8487585 w godzinach od 7.00 do 10.00  Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

  2. Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.

 

          1. Protesty i odwołania.

 

  1. W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.

  2. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Krasińskiego 1a remont dachu (1).pdf888,86 kB
FORMULARZ OFERTOWY-1.odt23,42 kB
O|WIADCZENIE WYKONAWCY.pdf138,38 kB
Slupsk-Krasinskiego1A=Remont dachu i kominowP.pdf95,00 kB
Wykaz robót.odt18,56 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-01-20, godz. 16:29)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-01-20, godz. 15:47)
Odwiedzin: 2610

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6062516