Słupsk, dn. 27.11.2014r. Numer sprawy: 31/DPZ/RB/11/2014
KONKURS OFERT „Wykonanie i montaż dwóch wkładów kominowych”
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk. Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i montaż dwóch wkładów kominowych w zakresie: A. Montaż wkładu kominowego dla lokalu przy ul. Krasińskiego 3/1a w Słupsku: wkład kominowy kwasoodporny o średnicy 130 mm i długości 18,50 mb, niezbędny do podłączenia kotła c.o. na paliwo stałe – gazowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - przedmiar robót - opinia kominiarska B. Montaż wkładu kominowego dla lokalu przy ul. Polnej 2/2 w Słupsku: wkład kominowy uszczelniający przewód kominowy nr 12 na całej długości. Do przewodu podłączony jest piec kaflowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - przedmiar robót - opinia kominiarska 2. Termin wykonania zamówienia: w terminie dwóch tygodni od dnia podpisania umowy. 3. Termin i miejsce składania ofert 1) Termin składania ofert: upływa w dniu 11.12.2014r., o godz. 9:00 2) Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat) 3) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „Oferta - Wykonanie i montaż dwóch wkładów kominowych” Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 4) Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.12.2014r. o godz. 9:10 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 6. 4. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury 5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Aleksandra Podsiadły tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych PGM Sp. z o.o. w Słupsku w godz. 8:00-15:00. 6. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%. 7. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów. 8. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia. 9. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro). 10. Załączniki: 1) Instrukcja dla oferentów 2) Formularz oferty 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 5) Wzór umowy 6) Przedmiar robót, opinia kominiarska
| |
Załączniki: Nazwa pliku | Rozmiar | Instrukcja dla Oferentów.pdf | 2 162,90 kB | Zalacznik nr 1 formularz ofertowy.doc | 51,50 kB | Zalacznik nr 2 Wzór oswiadczenia.doc | 31,00 kB | Zalacznik nr 3 Wzor oswiadczenia art 24.doc | 30,50 kB | Załącznik nr 4 Wzór umowy.docx | 24,07 kB | Krasińskiego 3 m 1a - przedmiar robót.rds.pdf | 80,61 kB | Polna 2 m 2 Przedmiar robót.pdf | 245,57 kB | Opinia Kominiarska Krasińskiego 3.pdf | 619,73 kB | Opinia Kominiarska Polna 2m2.pdf | 415,69 kB | Ogłoszenie o konkursie ofert.pdf | 361,82 kB | Informacja o wyniku postępowania.pdf | 287,07 kB |
Autor dokumentu: Aleksandra Podsiadły Udostępnił: Aleksandra Podsiadły (2014-11-27, godz. 09:34) Modyfikacja: Aleksandra Podsiadły (2014-11-27, godz. 09:34) Odwiedzin: 2429 |
|
|