Numer sprawy: 7/DPZ-13A/KO/2011 
  
KONKURS OFERT na: 
dostawę książeczek opłat czynszowych (bez obowiązku stosowania ustawy Pzp). 
  
1.      Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4,  
76-200 Słupsk , Regon : 771285155;   NIP 839-00-07-964; 
e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl  ;  www.pgm.slupsk.pl  ; fax (59) 842 80 48 
  
2.      Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w istotnych warunkach zamówienia (IWZ) stanowiących załącznik nr 2 do  niniejszego zaproszenia. 
  
3.      Wymagany termin wykonania: 16 luty 2011r. 
4.   W ofercie należy podaćceny jednostkowe oraz cenę łączną  z podatkiem VAT (cyfrowo i słownie) wyliczonązgodnie z danymi i wzorem formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 
Cenęnależy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
5.   Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia. 
6.   Wykonawca wyłoniony w trakcie postępowania do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia nw. dokumentów: 
   a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
b) referencji z wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzających należyte wykonanie zamówień; 
Dokumenty wymienione w punkcie 6 należy złożyć w formie kserokopii poświadczonych za 
zgodność z oryginałem przez wykonawcę.. 
  
7.   Ofertę w formie zgodnej z wymogami określonymi w IWZ  należy złożyćw sekretariacie PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, pokój 4 do dnia 26. 01. 2011r. do godziny 12:00. 
  
8.   Osoba uprawniona do kontaktowania sie z wykonawcami jest: 
- Mirosław Dańko – tel. (59) 84 87 521, e-mail: mirosław.danko@pgm.slupsk.pl   
9.   Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia. 
10. Informacje o wynikach postępowania zamawiający zamieści na stronie internetowej www.pgm.slupsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń prawy korytarz  I piętro). 
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie poinformowany pisemnie  (faksem lub pocztą elektroniczną ) o terminie podpisania umowy. 
  
Załaczniki: 
1. załącznik nr 1 - formularz ofertowy 
2. załącznik nr 2 -istotne warunki zamówienia  
3. załącznik nr 3 – wzór  umowy  
4) załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do umowy – wzory okładek i blankietów 
5)  Kolorystyka – paleta kolorów elementów graficznych strony tytułowej okładki 
6)  Wzór oświadczenia 
  
Słupsk, dnia 21.01. 2011r.                                                                 
Pełnomocnik Zarządu 
ds. zamówień publicznych 
Mirosław Dańko  |