Nr sprawy:AWM/BA.X/54/2022 Słupsk, dn. 28.06.2022r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Lipowa 3 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych
ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1.Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: oferta w zakresie wymiana instalacji elektrycznej na klatkach schodowych, skrzynek elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia na czujki ruchu.
3. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2022r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat.
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy. Obmiar dokonać z natury we własnym zakresie.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 11.07.2022r. o godz. 13.00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Renata Pyra
e-mail: renata.pyra@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 669 /783 - 271- 602 w godzinach od 7.00 do 15.00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia |