Nr sprawy: AWiL -1 /134 /2021 Słupsk, dnia 10.12.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Reymonta 9 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wymiana instalacji elektrycznej w piwnicy i w piwnicach indywidualnych oraz wymiana instalacji domofonowej na cyfrowy w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Reymonta 9
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 2 lata
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl lub drogą pocztową na adres PGM Spółka z o. o. ul. Tuwima 4 Słupsk w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Reymonta 9- wymiana instalacji elektrycznej i domofonowej”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.12.2021 r. o godz. 13:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Izabela Mejsner, e-mail:izabela.mejsner@pgm.slupsk.pl , tel 725 757 801, w godz. 7.00-15.00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
|