Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL 1/ ............../2021 Słupsk, dn. 01.07.2021 r.

OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Chopina 18 A w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: remont elewacji z dociepleniem ścian, izolacja z dociepleniem ścian fundamentowych, wymiana okien piwnicznych – zgodnie z załączonym przedmiarem, projektem budowlanym.
3. Termin realizacji zamówienia: 31.12.2021 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60-miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczoną i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie remontu budynku Chopina 18 A ”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 22.07.2021 r. o godz. 13:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Regina Kubik,
e-mail: regina.kubik@pgm.slupsk.pl, tel. 598487583 w godz. od 8:00 do 15:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:
Formularz ofertowy
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną
Przedmiar robót
Projekt budowlany

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Chopina 18a - Przedmiar-Roboty termomodernizacyjne.pdf155,67 kB
Formularz ofertowy.odt13,44 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt16,87 kB
Oswiadczenie oferenta o zapoznaniu sie z dokumentacja techniczna.odt11,73 kB
P.B. Slupsk, Chopina 18 A - Termomodernizacja.pdf341,27 kB
ogloszenie.pdf357,58 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2021-07-18, godz. 18:15)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2021-07-18, godz. 18:09)
Odwiedzin: 1075

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5940617