Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AwiL2/80/2020                                         Słupsk, dnia 16.12.2020 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości Al. 3-go Maja 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wymiana na klatce schodowej 4 szt. drewnianych okien na nowe z PCV łącznie z nadprożami nad 3 szt. okien wysokich.

     

  1.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wymiana na klatce schodowej 4 szt. drewnianych okien na nowe z PCV łącznie z nadprożami nad 3 szt. okien wysokich. Dokonanie obmiaru z natury.  Zachowanie istniejącego kształtu
    i wymiarów otworów okiennych oraz odtworzenie podziałów poziomych stolarki. Nie jest dopuszczona możliwość montażu szprosów wewnątrzszybowych. Przy wymianie należy odtworzyć istniejące szerokości belek zachowanego podziału poziomego.

                                                  

    3. Termin realizacji zamówienia: wiosna 2021 r.

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy wraz z  wyszczególnionym przedmiarem robót i jego wyceną. Wycena powinna obejmować robociznę wraz  z narzutami, użytymi materiałami oraz sprzęt.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Al. 3-go
    Maja 19 wymiana 4 szt. okien na kl. schodowej wraz z nadprożami nad 3 szt. okien wysokich”.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.12.2020 r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 651, w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

  3. Zdjęcia okien.

     

     

     

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
OGLOSZENIE 3 Maja 19 wymiana okien.pdf74,60 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
zdjecia okien.pdf140,54 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2020-12-17, godz. 10:18)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2020-12-17, godz. 10:11)
Odwiedzin: 1029

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6067617