Przedmiot zamówienia: wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej nietrwale związanej z gruntem,
z paneli, z propozycją zamknięcia (klucze ewentualnie chipy itp. ) wraz z utwardzeniem terenu
w niezbędnym zakresie. Lokalizacja wiaty na terenie o powierzchni 20 m² położonym w Słupsku przy ul. Rybackiej, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część działki nr 461/21 obr. 13 Miasta Słupska.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z przedstawicielami Zarządów Wspólnot
z uwzględnieniem, aby dla każdej ze wspólnot przewidzieć oddzielne wejście do koszy na odpady zmieszane oraz jedno wspólne wejście do koszy na odpady segregowane.
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy wraz ze szkicem technicznym z zawartą kolorystyką (RAL).
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wiata śmietnikowa- ul. Rybacka.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 29.09.2020 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 8487 651, w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: