Nr sprawy: AWiL1/2/2020 Słupsk, dn. 22.01.2020 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. H. Pobożnego 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont w zakresie termomodernizacji ścian budynku i fundamentów wymiany pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem komnów oraz remontu dwóch klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku przy ul. H. Pobożnego 10 w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- projekt budowlany - 4 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej
- przedmiar robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 1 egzemplarz w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont w zakresie termomodernizacji ścian budynku i fundamentów wymiany pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem komnów oraz remontu dwóch klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku przy ul. H. Pobożnego 10 w Słupsku“
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 14.02.2020 r. o godz. 15.00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Kowalczyk - administrator, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku ul. Prusa 6, pok. nr 9, tel. 59 84 87 610, e-mail: malgorzata.kowalczyk@pgm.slupsk.plw godz. od 7.00 do 15.00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Pismo Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków |