Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL - 1 /148/2019 Słupsk, dnia 02.10.2019roku

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1.Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na wykonanie prac remontowych spękań ścian budynku wraz z pracami towarzyszącymi w oparciu o wykonaną ekspertyzą techniczną w budynku przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-projekt budowlany – 5 egzemplarzy w wersji papierowej

-kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz w wersji papierowej

-przedmiar robót – 1 egzemplarz w wersji papierowej

-STWiORB – 1 egzemplarz w wersji papierowej

3.Całość dokumentacji w wersji elektronicznej

4. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisanej umowy

5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy

6. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

7. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

8. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na wykonanie prac remontowych spękań ścian budynku wraz z pracami towarzyszącymi w oparciu o wykonaną ekspertyzą techniczną w budynku przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku. . ”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 18.10.2019 r. o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Zdziech

e-mail: marta.zdziech@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 819 w godzinach od 7:00 do 14:00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

 

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

  3. Ekspertyza techniczna

     

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Krasińskiego 13.pdf349,00 kB
Ekspertyza budynku ul.Krasińskiego 13 w Słupsku.pdf15 974,57 kB
Formularz ofertowy.odt17,02 kB
Oswiadczenie oferenta o zapoznaniu sie z dokumentacja techniczna.odt15,13 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2019-10-02, godz. 17:38)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2019-10-02, godz. 17:38)
Odwiedzin: 1354

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5940654