Nr sprawy: AWiL - 1 /148/2019 Słupsk, dnia 02.10.2019roku
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1.Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na wykonanie prac remontowych spękań ścian budynku wraz z pracami towarzyszącymi w oparciu o wykonaną ekspertyzą techniczną w budynku przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-projekt budowlany – 5 egzemplarzy w wersji papierowej
-kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz w wersji papierowej
-przedmiar robót – 1 egzemplarz w wersji papierowej
-STWiORB – 1 egzemplarz w wersji papierowej
3.Całość dokumentacji w wersji elektronicznej
4. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisanej umowy
5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy
6. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
7. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
8. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na wykonanie prac remontowych spękań ścian budynku wraz z pracami towarzyszącymi w oparciu o wykonaną ekspertyzą techniczną w budynku przy ul. Krasińskiego 13 w Słupsku. . ”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 18.10.2019 r. o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Zdziech
e-mail: marta.zdziech@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 819 w godzinach od 7:00 do 14:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
-
Formularz ofertowy
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
-
Ekspertyza techniczna
|