Słupsk, dn. 28.08.2019 r.
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
Numer sprawy: 27/DTZ/K/U/2019
-
Zamawiający: Miasto Słupsk
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,
działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk
-
Przedmiot zamówienia: Wykonanie projektu budowalnego wraz z oszacowanym kosztem wykonania naprawy, wzmocnienia i zabezpieczenia budynku komunalnego przy ul Kołłątaja 47 w Słupsku.
-
Termin wykonania zamówienia: 18 października 2019
-
Termin i miejsce składania ofert: 04.09.2019r., o godz. 9:00.
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
Konkurs ofert na „Wykonanie projektu budowalnego wraz z oszacowanym kosztem wykonania naprawy, wzmocnienia i zabezpieczenia budynku komunalnego przy ul Kołłątaja 47 w Słupsku.” Nr sprawy: 27/DTZ/K/U/2019, nie otwierać przed dniem 04.09.2019 roku godz. 9:30.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.09.2019r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.
-
Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.
-
Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%, Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
-
Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
-
Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
-
Załączniki:
-
Instrukcja dla oferentów
-
Formularz ofertowy
-
Wykaz osób
-
Wzór umowy
|