Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 05.08.2019r.

 

  OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy: 19/DTZ/K/RB/2019 

 

  1. Zamawiający: Miasto Słupsk

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

    ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,

    działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk                      

  2. Przedmiot zamówienia: montaż i dostawę 302 sztuk wodomierzy dla zimniej wody w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.

  3. Termin wykonania zamówienia: 13.12.2019r,

  4. Termin i miejsce składania ofert:   19.08.2019r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.                  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

  5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

  Konkurs ofert na „montaż i dostawę 302 sztuk wodomierzy dla zimniej wody w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. ” – Nr sprawy: 19/DTZ/K/RB/2019, nie otwierać przed dniem 19.08.2019 roku godz. 9:30.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.08

.2019r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  2.  Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 60%, gwarancja 40%

  3. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  4. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  5. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  6. Załączniki:

    1. Formularz oferty

    2. Wykaz robót

    3. Wzór umowy

    4. Przedmiar robót,

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie.pdf480,76 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf2 924,19 kB
Zał. 1- Formularz oferty.doc71,00 kB
Zał. 2 - Wykaz robót.doc48,00 kB
Zał. 3- Wzór umowy.docx25,25 kB
Zał. 4 - Przedmiar.pdf236,32 kB
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf165,83 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2019-08-05, godz. 11:22)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2019-08-05, godz. 11:20)
Odwiedzin: 1637

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6065009