Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 17.07.2019r.

 

  

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy: 16/DTZ/K/D/2019

 

  1. Zamawiający:

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

    ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,    

  2. Przedmiot zamówienia: Dostawę tonerów i tuszy na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

  3. Termin wykonania zamówienia:  

    Termin wykonania - do dnia 31.12.2019 r.

  4. Termin i miejsce składania ofert: 25.07.2019 r., o godz. 10:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.                  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

  5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

  1. Konkurs ofert na –Dostawę tonerów i tuszy na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w SłupskuNr sprawy: 16/DTZ/K/D/2019, nie otwierać przed dniem 25.07.2019  roku godz. 10:00.

  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1 do instrukcji dla oferentów. 

  3. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.07.2019r. o godz. 10:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  4. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Wysocka, Małgorzata Krzysztofik  tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych, w godz. 8:00-15:00.

  6. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%.

  7. Szczegółowe warunki udziału określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  8. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  9. Informacje o wynikach postępowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  10. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz oferty

    3. Wykaz usług

    4. Wzór umowy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie.pdf463,97 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf2 286,00 kB
Zalacznik nr 1 Formularz ofertowy.doc100,50 kB
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx17,76 kB
Załącznik nr 3-umowa.docx22,75 kB
Zmiana Załącznika.pdf195,78 kB
Poprawiony -Zalacznik nr 1 Formularz ofertowy.doc101,00 kB
Zmiana w treści Instrukcji.pdf177,15 kB
Poprawiony -Zalacznik nr 1 Formularz ofertowy.doc102,50 kB
Zmiana załącznika..pdf221,36 kB
Poprawiony -Zalacznik nr 1 Formularz ofertowy.doc103,00 kB
Informacja o wyborze .pdf803,08 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2019-07-17, godz. 12:28)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2019-07-18, godz. 12:39)
Odwiedzin: 1589

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5496853