OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
Numer sprawy: 12/DTZ/K/U/2019
Zamawiający: Miasto Słupsk
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk
Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji rozbiórek zabudowań obiektów budowlanych przy ul. Sierpinka 3of, Niedziałkowskiego 1, Ogrodowa 13, Długa 40a, Kopernika 13, Szczecińska 89,90,92, Wileńska 24 of, Niemcewicza 21a, Poniatowskiego 27c, Portowa-Borchardta, Szkolna 2a, Skłodowskiej 10-11, Krasińskiego 21, Witta Stwosza 9 w Słupsku
Termin wykonania zamówienia: 10 maja 2019
Termin i miejsce składania ofert: 15.04.2019r., o godz. 9:00.
Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
Konkurs ofert na „wykonanie dokumentacji projektowej rozbiórek zabudowań obiektów budowlanych” Nr sprawy: 12/DTZ/K/U/2019, nie otwierać przed dniem 15.04.2019 roku godz. 9:30.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.04.2019r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.
Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury.
Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 60%, doświadczenie projektanta branży konstukcujno-budowlanej, spełniającego wymagany warunek, który będzie realizował projekt 40%
Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
Załączniki:
1) Instrukcja dla oferentów
2) Formularz ofertowy
3) Wykaz osób
4) Wzór umowy |