Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

.

Nr Sprawy 11/DTZ/K/U/2019

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 „Usługi utrzymania czystości i porządku na terenie i w nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku.”

 

Zamawiający: Miasto Słupsk, w którego imieniu działa zarządca nieruchomości Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4, 76 – 200 Słupsk, na podstawie umowy o zarządzanie.

Określenie przedmiotu zamówienia: usługi utrzymania czystości i porządku na terenie i w nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2019

Termin i miejsce składania ofert

Termin składania ofert: upływa w dniu 25.03.2019r., o godz. 9:10

Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

"Oferta - Konkurs na usługi utrzymania czystości i porządku na terenie i w nieruchomości przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku "

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.03.2019r. o godz. 9:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Wysocka tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych PGM Sp. z o.o. w Słupsku w godz. 8:00-15:00.

Jedynym kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%.

Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

Załączniki:

1)      Instrukcja dla oferentów

2)      Formularz oferty

3)      Wykaz usług

4)      Wykaz narzędzi

5)      Wzór umowy

 

Podpisała: Ewa Wach               

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Instrukcja dla oferentów.pdf3 851,97 kB
Zalacznik nr 1 - Formularz oferty (1).doc58,00 kB
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx18,48 kB
Załącznik nr 3 - Wykaz wyposażenia (1).doc40,00 kB
Załącznik nr 4 - wzór umowy .doc91,50 kB
Informacja o wyniku postępowania.pdf496,86 kB
Autor dokumentu: Dorota Wysocka
Udostępnił: Dorota Wysocka (2019-03-13, godz. 10:54)
Modyfikacja: Dorota Wysocka (2019-03-13, godz. 10:53)
Odwiedzin: 1907

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6067372