Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 04.03.2019r.

Numer sprawy: 8/DTZ/K/U/2019

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Wymiana piasku w piaskownicach znajdujących się na posesjach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku”

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

    ul. Tuwima 4 działające jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk.

  2. Określenie przedmiotu zamówienia: wymiana piasku w piaskownicach o łącznej pojemności znajdujących się na posesjach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.

  3. Termin wykonania zamówienia:  30 dni od dnia podpisania umowy.

  4. Termin i miejsce składania ofert
    1. Termin składania ofert: upływa w dniu 08.03.2019r., o godz. 09:00

    2. Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.

      76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)

    3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

"Oferta - Konkurs na wymianę piasku wpiaskownicach znajdujących się na posesjach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku "

    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

    2. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 08.03.2019r. o godz. 09:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Krzysztofik tel. 59 842 87 521, Dział zamówień publicznych PGM Sp. z o.o. w Słupsku w godz. 8:00-14:00.

  3. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie najniższa cena - waga 100%.

  4. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  5. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  6. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz
    w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  7. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz oferty

    3. Wykaz usług

    4. Wzór umowy

    5. Wykaz piaskownic

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie o konkursie.pdf546,72 kB
Instrukcja dla oferentów.pdf3 362,50 kB
Zalacznik nr 1 Formularz ofertowy.doc57,00 kB
Zalacznik nr 2 Wykaz usług.doc37,00 kB
Załacznik nr 3 Wykaz Piaskownic.zip1 487,15 kB
Załącznik nr 4- Umowy.zip38,66 kB
Informacja o wyniku postępowania.pdf733,75 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2019-03-04, godz. 14:39)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2019-03-04, godz. 14:37)
Odwiedzin: 1588

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5485378