Nr sprawy: AWiL 1/ /2019 Słupsk, dn. 07.02.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Długosza 13 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: renowacja elewacji frontowej, docieplenie pozostałych ścian,docieplenie dachu, wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych – zgodnie z załączonym przedmiarem, projekt budowlany do wglądu u administratora
3. Termin realizacji zamówienia: 30.09.2019 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60-miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczoną i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie remontu budynku Długosza 13”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 28.02.2019 r. o godz. 13:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Regina Kubik,
e-mail: regina.kubik@pgm.slupsk.pl, tel. 598487583 w godz. od 8:00 do 14:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
|