Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 21.12.2018r.

 43/DTZ/U/2018

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

  1. 1.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe reprezentowane przez zarządcę nieruchomości Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Instrukcji dla oferentów.
  3.   Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2021 r
  4.   Termin i miejsce składania ofert: 28.12.2018 r., o godz. 9:15.

Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

Konkurs ofert na „na wykonanie usług kominiarskich w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. Administracja Wspólnot i Lokali  Nr 2”, nie otwierać przed dniem 28.12.2018 roku godz. 9:45.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1. 

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.12.2018r. o godz. 09:45  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  1. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 
  2.  Kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%
  3. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
  4. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
  5. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
    1.  Załączniki:

1)    Instrukcja dla oferentów

2)    Wykaz budynków

3)    Formularz ofertowy

4)    Wykaz osób

5)    Wzór umowy

 

 

Podpisała: Ewa Wach

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Instrukcja dla oferentów.pdf2 760,33 kB
Zał. 1 - Wykaz budynków.pdf5 787,31 kB
Zał. 2- Formularz ofert.doc94,50 kB
Zał. 3- Wykaz osób.doc85,50 kB
Zał. 4 - umowa.odt28,49 kB
Informacja o wyniku postępowania.pdf529,89 kB
Autor dokumentu: Dorota Wysocka
Udostępnił: Dorota Wysocka (2018-12-21, godz. 12:38)
Modyfikacja: Dorota Wysocka (2018-12-21, godz. 12:37)
Odwiedzin: 1351

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5485259