Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych
Nr sprawy:4/DPZ/U/2012 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Do Wykonawców ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zawiadomienie o wyniku postępowania i wyborze oferty najkorzystniejszej ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na usługi: zimowego utrzymania terenów zewnętrznych oraz całorocznego utrzymania czystości i porządku na terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku z  podziałem na 2 części. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zamawiający - Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, działające jako Zarządca nieruchomości w imieniu Miasta Słupsk, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010. Nr 113, poz. 759 z póz. zm.) zwanej dalej "ustawą" podaje poniżej informuje o wynikach postępowania. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1) Na część nr 1 (Rejon ulic nr 5) nie złożono żadnej oferty. Postępowanie w tej części unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1  pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. --------------------------------------------------------------------------------------------- 2) Na część nr 2 (Rejon ulic nr 7) wybrana została Oferta nr 1 złożona przez wykonawcę pod nazwą: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "ŁAD" s.c. Teresa Huruk, łukasz Lange, Jan Lange, 76-200 Słupsk, ul. Gdyńska 13B: Cena oferty z VAT : 171 730,24 zł ; Ilość uzyskanych punktów: 100,00 Wybrana została oferta z najniższą ceną. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------__ Pełna treść zawiadomienia znajduje się w załączniku poniżej
wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Nr sprawy 4DPZU2012 - zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf594,17 kB
Autor dokumentu: Joanna Urbańska
Udostępnił: Joanna Urbańska (2012-04-19, godz. 13:25)
Modyfikacja: Joanna Urbańska (2012-04-19, godz. 13:25)
Odwiedzin: 2816

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6067503