Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków znajdującymi się w załączniku
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta - wykonanie bramy ażurowej w przejeździe pod budynkiem przy ulicy Kołłątaja 13 w Słupsku zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków ”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 10.08.2018r. o godz. 12:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz
e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37., w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania: