Nr sprawy: AWiL2/140/2018 Słupsk, dn 19.07.2018 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy Pl. Dąbrowskiego 4 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: sporządzenie audytu remontowego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do audytu dotyczącej wykonania termomodernizacji budynku, remontu dachu z dociepleniem, remontu klatki schodowej z uwzględnieniem wymiany instalacji elektrycznej i zamontowaniem lamp na czujkę ruchu, remontu elewacji z dociepleniem wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z zarządem wspólnoty .
3. Termin realizacji zamówienia: 2018 rok
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ----------
5. Warunki płatności: 30dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
-
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – sporządzenie audytu remontowego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do audytu dotyczącej wykonania termomodernizacji budynku,remontu dachu z dociepleniem, remontu klatki schodowej z uwzględnieniem wymiany instalacji elektrycznej i zamontowaniem lamp na czujkę ruchu, remontu elewacji z dociepleniem wraz z niezbędnymiuzgodnieniami w budynku przy Pl. Dąbrowskiego 4 w Słupsku”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 08.08..2018 r. o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Skolarus,
e-mail: katarzyna.skolarus@pgm.slupsk.pl, tel. 782-992-001 w godzinach od 7 do 15.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej |