Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: 109 /AwiL 1/2018 Słupsk, dn. 29.05.2018

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Mostnika 3 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wymiana lamp oświetleniowych w czterech klatkach schodowych oraz przed wejściem do klatek schodowych na oprawy zmierzchowe LED
z czujką ruchu w budynku przy ul. Mostnika 3 w Słupsku.

2. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

3. Wymagany minimalny okres gwarancji:24 miesięce

4. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

5. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

6. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta - Wymiana lamp oświetleniowych w czterech klatkach schodowych oraz przed wejściem do klatek schodowych na oprawy zmierzchowe LED z czujką ruchu w budynku przy ul. Mostnika 3
w Słupsku.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.06.2018 r. o godz. 13.00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Sandra Markowska,

e-mail: sandra.markowska@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 582, w godzinach od 7.00 do 15.00,

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie ofertowe.pdf332,81 kB
Formularz ofertowy.odt17,09 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt23,42 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2018-06-04, godz. 19:00)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2018-06-04, godz. 19:00)
Odwiedzin: 1459

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6067786