Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Administracja Wspólnot i Lokal nr 1 Przedsiębiorstawa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku przy ul. Prusa 6 działajaca jako zarzada w imieniu i narzecz Wspólnoty Mieszkaniowa ul. Wolności 14 w Słupsku

ogłasza przetarg ofertoy na:

Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Solskie4go 4-5

Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 30 czerwca 2012r.

Przedmiar robót odebrać można w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali Nr 1 PGM Sp. z o.o. w Słupsku przy ul. Prusa 6, pokój nr 7 w godzinach od 7:00 do 10:00.

Term. składania ofertupływa dnia 06 04.2012r.o godzinie 14:00

Pwełna trteść ogłoszenia zamieszczona jest w załaczniku poniżej

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie przetarg ofertowy na rem. klatek schodowych Solskiego 4-5.pdf300,18 kB
Owiadczenie zart. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 - wzór rob. budowlane.pdf98,08 kB
Autor dokumentu: Mirosław Dańko
Udostępnił: Mirosław Dańko (2012-03-26, godz. 11:12)
Modyfikacja: Maciej Leśniak (2014-10-28, godz. 10:53)
Odwiedzin: 2856

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6066073