Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL2/ 27 /2018                                        Słupsk, dn. 07 marca 2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wileńskiej 26 w Słupsku,   w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją ściany tylnej, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wileńskiej 26 w Słupsku.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją       wg załączonego przedmiaru robót.

 

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym.

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat.

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją ściany tylnej, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem klatki schodowej budynku przy ul. Wileńskiej 26 w Słupsku.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 20 marca 2018 r. o godz. 9ºº

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Ostrowska,                                       

e-mail: barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl , tel. 59 8487654, w godzinach od  7ºº do 15ºº.

  

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie            u administratora budynku.

 

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

 

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

4. Przedmiar robót.

5. Projekt budowlany.

                                                                                                    .………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
Opis techniczny .pdf5 313,79 kB
Wilenska 26 - ogloszenie -remont elewacji.pdf341,86 kB
WILENSKA 26- przedm.pdf381,28 kB
Rys_A1.pdf1 280,79 kB
Rys_A2.pdf747,69 kB
Rys_A3.pdf324,56 kB
Rys_A4.pdf137,26 kB
Rys_K1.pdf226,14 kB
Rys_K2.pdf222,94 kB
Rys_K3.pdf226,98 kB
Rys_K4.pdf236,80 kB
Rys_K5.pdf227,43 kB
Rys_K6.pdf235,86 kB
Rys_K7.pdf277,82 kB
Rys_K8.pdf277,45 kB
Rys_K9.pdf125,21 kB
Rys_K10.pdf124,19 kB
Rys_Z1.pdf512,22 kB
Rys_Z2.pdf213,22 kB
Rys_Z3.pdf158,87 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2018-03-08, godz. 09:52)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2018-03-08, godz. 09:52)
Odwiedzin: 1330

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6067975