Nr sprawy: AWiL 1//2018 Słupsk, dn. 01.02.2018 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Mieszka I -go 6d w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
-
Przedmiot zamówienia:
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont elewacji wraz z dociepleniem,
- wykonanie dokumentacji kosztorysowej na przemurowanie kominów, remont klatki schodowej wraz z wymianą oświetlenia na czujniki ruchu, wymiana podłogi na strychu, pobiałkowanie kominów na strychu, wymiana okien piwnicznych, wymiana ław kominiarskich, wymiana włazu dachowego oraz wymiana drzwi do korytarza piwnicznego.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- projekt docieplenia wraz z kolorystyką – 3 egzemplarze w wersji papierowej
- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- przedmiar robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- STWiORB - 2 egzemplarze w wersji papierowej
- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej
3. Termin realizacji zamówienia: miesiąc od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24-miesięce
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
-
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć:
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku przy ul. Mieszka I 6d”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.02.2018 r. o godz. 11:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Regina Kubik,
e-mail: regina.kubik@pgm.slupsk.pl, tel. 598487583 w godz. od 8:00 do 15:00 w godzinach od 8:00 do 15:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia |