Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dn. 08.01.2018r.

 

 OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

Numer sprawy: 1/DPZ/D/2018

 

  1. Zamawiający:

    Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                     

    ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk,    

  2. Przedmiot zamówienia: „Dostawa  systemu kopertującego dla PGM Sp. z o.o. w  Słupsku przy ul. Tuwima 4.”

  3. Termin wykonania zamówienia:  do 09.02.2018 roku

  4. Termin i miejsce składania ofert:  17.01.2018 r., o godz. 9:00.

    Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.  76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat).

  5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

Konkurs ofert na –Dostawa  systemu kopertującego dla PGM Sp. z o.o. w  Słupsku przy ul. Tuwima 4.” Nr sprawy: 1/DPZ/D/2018, nie otwierać przed dniem 17.01.2018 roku godz. 9:00.

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 1 do instrukcji dla oferentów. 

  2. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.01.2018r. o godz. 9:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

  3. Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury. 

  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Wysocka, Małgorzata Krzysztofik  tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych, w godz. 8:00-15:00.

  5. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie: najniższa cena - waga 100%.

  6. Szczegółowe warunki udziału określone zostały w Instrukcji dla oferentów.

  7. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.

  8. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

  9. Załączniki:

    1. Instrukcja dla oferentów

    2. Formularz oferty

    3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

    4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    5. Wykaz dostaw

    6. Wzór umowy

       

      Podpisał:Ewa Wach

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Ogłoszenie o konkursie .pdf533,98 kB
Instrukcja dla oferentów .pdf2 269,64 kB
Załšcznik nr 1 - Formularz oferty.doc65,50 kB
Załšcznik nr 2 - Wzór oswiadczenia o spełnianiu warunków udziału 2.doc38,50 kB
Załšcznik nr 3 - Wzór o_wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia 2 (1).doc35,00 kB
Załącznik nr 4 - Wzór umowy.doc53,50 kB
Załšcznik nr 5- Wykaz dostaw.doc38,50 kB
Informacja o wyniku postępowania.pdf1 149,86 kB
Autor dokumentu: Małgorzata Krzysztofik
Udostępnił: Małgorzata Krzysztofik (2018-01-10, godz. 14:09)
Modyfikacja: Małgorzata Krzysztofik (2018-01-10, godz. 14:09)
Odwiedzin: 74196

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5940494