Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL2/1/2018                                               Słupsk, dnia 04.01.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 39-39A w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku
    ul. Kołłątaja 39 oraz budynku ul. Kołłątaja 39A polegającego na remoncie dachu
    z przemurowaniem kominów (w koniecznym zakresie), wykonanie izolacji pionowej fundamentów, wykonanie remontu elewacji z jej dociepleniem.

     

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 3 egzemplarze projektu

(przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf))

- dokonanie koniecznych uzgodnień z Konserwatorem Zabytków oraz z Wydziałem Polityki
Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku

- pozostałe szczegóły do uzgodnienia ze wspólnotą

 

3. Termin realizacji zamówienia: 2018 r., miesiąc do ustalenia ze wspólnotą mieszkaniową

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: - 24 m-ce

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Kołłątaja 39-39A opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku przy ul. Kołłątaja 39 oraz budynku przy ul. Kołłątaja 39A polegającego na remoncie dachu z przemurowaniem kominów
(w koniecznym zakresie), wykonanie izolacji pionowej fundamentów, wykonanie remontu elewacji
z jej dociepleniem“

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.01.2018 r. do godz. 09:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,

     

     

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
formularz ofertowy.doc40,00 kB
OGLOSZENIE Kollataja 39_39A- opracowanie dokumentacji projektowo-koszotrysowej remontu budynku Kollataja 39 oraz Kollataja 39A.pdf443,29 kB
oświadczenie oferenta.doc31,00 kB
oświadczenie wykonawcy.doc43,50 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2018-01-04, godz. 14:34)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2018-01-04, godz. 14:34)
Odwiedzin: 1434

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440997