Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL -1 / /2017 Słupsk, dnia 27.11.2017r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sobieskiego 18 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu dachu, remontu elewacji wraz z dociepleniem oraz remontu dwóch klatek schodowych

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: remont dachu wraz z przemurowaniem kominów, remont elewacji wraz z dociepleniem, remont dwóch klatek schodowych.

3. Termin realizacji zamówienia: 30.06.2018 r.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie remontu dachu, remontu elewacji z dociepleniem oraz remontu dwóch klatek schodowych budynku Sobieskiego 18 w Słupsku.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 22.12.2017 o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Aneta Piskuła

e-mail: aneta.piskula@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 822 w godzinach od 7:00 do 15:00,

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  1. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

  3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

  4. Kosztorys nakładczy

  5. Projekt budowlany

  6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie ofertowe- scan.pdf279,48 kB
Formularz ofertowy.odt16,90 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt26,77 kB
Oswiadczenie oferenta o zapoznaniu sie z dokumentacja techniczna.odt14,85 kB
Elewacja pólnocna i poludniowa.pdf276,14 kB
Elewacja wschodnia i zachodnia.pdf285,77 kB
Kosztorys nakladczy - Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 18 w Slupsku (1).pdf445,96 kB
Projekt budowlany.doc110,50 kB
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.pdf485,42 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2017-12-06, godz. 14:43)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2017-12-06, godz. 14:43)
Odwiedzin: 1700

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6066896