Nr sprawy: AWiL2/167/2017 Słupsk, dnia 11.10.2017 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Tuwima 21B w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
-
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie prac ujętych w etapie I planu remontu elementów budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Tuwima 21B w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
Remont i izolacja cieplna i przeciwwodna ścian podziemia
-
Montaż nawiewników higrosterowanych w oknach piwnic – szt. 6
-
Wymiana 1 okna piwnic wraz z likwidacją fosy doświetlającej
-
Wykonanie opacki z płytek betonowych 50x50 cm przy ścianie wzdłuż istniejącego ogródka
-
Odtworzenie nawierzchni chodników
-
Odsunięcie istniejącej studzienki teletechnicznej od ściany budynku
-
Wymiana i odsunięcie stojaków rur spustowych
-
Wykucie dodatkowych otworów wentylacyjnych w ścianach kominowych zgodnie ze wskazaniem kominiarskim i osadzenie kratek wentylacyjnych
-
Przemurowanie uszkodzonych warstw ścian kominowych ponad dachem
-
Remont warstw ścian kominowych ponad dachem z cegły ceramicznej polegający na: wymianie lub uzupełnieniu spoinowania, wykonaniu tynków renowacyjnych, zabezpieczeniu powierzchni tynkowanej impregnatem wzmacniającym
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: - 5 lat
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Tuwima 21B - Wykonanie prac ujętych w etapie I planu remontu elementów budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Tuwima 21B w Słupsku“
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 26 październik 2017 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc, e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,
-
Plan remontu budynku, obmiar
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)
|