Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

                                                                       Słupsk, dn. 17.05.2015r.

 

 

Numer sprawy: 1/DPZ/AW2/2017

 

OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT

„Wymiana pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów oraz remont klatek schodowych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 23 w Słupsku”

1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa Kołłątaja 23 w Słupsku.
Określenie przedmiotu zamówienia:
rodzaj zamówienia: roboty budowlane
„Wymiana pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów oraz remont klatek schodowych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 23 w Słupsku”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
 przedmiar robót
 wzór umowy.
2. Termin wykonania zamówienia: 90 dni od dnia podpisania umowy.
3. Termin i miejsce składania ofert
a. Termin składania ofert: upływa w dniu 01.06.2017., o godz. 7:20.
b. Ofertę należy złożyć na adres: PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, pok. Nr 4 – Sekretariat.
c. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „Oferta – Konkurs ofert na wymianę pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów oraz remont klatek schodowych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 23 w Słupsku”
Ofertę należy sporządzić w języku polskim wg. wzoru załącznika nr 2.
d. Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 1.06.2017r. o godz. 7:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4 w Słupsku, pokój nr 5.
4. Termin płatności: w terminie 30 dni od dnia dokonania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót oraz złożenia faktury. Prace będą finansowane z kredytu bankowego.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Aleksandra Junak – Dział Zamówień Publicznych
6. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie:
najniższa cena – 60%, termin gwarancji – 40%.
Szczegółowe warunki udziału w niniejszym "Konkursie ofert" określone zostały w Instrukcji dla oferentów.
7. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenie zamówienia.
8. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).

9. Załączniki: 

- Instrukcja dla Oferentów
- Formularz ofertowy
- Wykaz robót
- Wykaz osób
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstawa do wykluczenia
- Wzór umowy
- przedmiar robót.

 


                                                                               Podpisał:

                                                                           Mikołajko Anna

                                                                  Zarząd Wspólnoty Kołłątaja 23

 

 

Odpowiedzi na pytania jakie wpłynęły do administratora w zakresie przedmiotu i zakresu zamówienia:

 

Pytanie nr 1:
Czy należy dokonać wymiany WLZ-ty główne od złącza do rozdzielni głównej?

 

Odpowiedz: 

 

Kołłątaja 23 (główny budynek) zasilanie od złącza (ZK) do wyłącznika głównego w budynku głównym łącznie z wyłącznikiem głównym jest nowe.

 

Pytanie nr 2:
Czy nalezy dokonac wymiany WLZ-tów z rozdzielni głownej klatki do mieszkań?

 

Odpowiedź:

 

Kołłątaja 23 (główny budynek):  
•pion WLZ do wymiany:  zaleca się wymienić obecny WLZ na przewód  LgY 5x16 mm2
 w RL37 (w budynku głównym jest 15 lokali),
•należy wymienić puszki piętrowe z pierścieniami,
•należy wymienić zabezpieczenia przedlicznikowe,
•zaleca się przenieś zabezpieczenia przedlicznikowe do nowych pojedynczych szafek licznikowych,
•zaleca się wymienić szafki licznikowe zbiorowe na pojedyncze,
•zaleca się wymienić przewody (zasilania) od puszki piętrowej  WLZ do liczników i od liczników do mieszkań  na przewody YDYżo (z wyjątkiem, gdzie zostały już wymienione zasilenia od puszki WLZ do lokalu, w celu  uniknięcia w przyszłości kucia ściany po remoncie kl. schodowej),

 

Kołłątaja 23oficyna:
•WLZ od wyłącznika głównego do puszki WLZ w  budynku oficyny nowy,
• zaleca się wymienić szafki  licznikowe zbiorowe na pojedyncze,
•zaleca się wymienić przewody (zasilania) od liczników do mieszkań  na przewody YDYżo
 (z wyjątkiem, gdzie zostały już wymienione zasilenia od licznika do lokalu, w celu uniknięcia w przyszłości kucia ściany po remoncie kl. schodowej),

 

Pytanie nr 3:
Czy podlega również wymiana instalacji w piwnicach i stychach? 

Odpowiedź:

 

Kołłątaja 23 (główny budynek):
•instalacja w korytarzu piwnicznym stan dobry,
•instalacja z osprzętem na strychu do wymiany.

 

 
Kołłątaja 23oficyna:
•instalacja w korytarzu piwnicznym stan dobry,
•instalacja z osprzętem  na strychu z lewej i prawej strony do wymiany.

 

Pytanie 4:
Czy nalezy zamontować oprawy na klatkach schodowych z czujnikiem ruchu i czy żarowe czy LED-owe?

 

Odpowiedź:

 

Po konsultacji z Administratorem budynku, Wspólnota budynku Kołłątaja 23-23of chce oprawy LED z czujką ruchu.

 

UWAGA:
Dokonać rozdziału obwodów na dwa oddzielne niezależne obwody oświetleniowe do  dwóch budynków oraz rozdzielić instalację oświetleniową kl. schodowej z instalacją piwniczną
w danej klatce schodowej.

 

  •  

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
OGŁOSZENIE KONKURS OFERT.pdf790,60 kB
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW.pdf3 804,20 kB
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc55,00 kB
Załącznik nr 2 i 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków i udziału w postępowaniu.doc46,00 kB
Załącznik nr 4 Wykaz osób.odt22,91 kB
Załącznik nr 5 Wykaz robót.docx20,13 kB
Załącznik nr 6 Wzór umowy.odt31,20 kB
przedmiary robót do postępowania.pdf7 910,28 kB
Inf. o unieważnieniu postępowania Kołłątaja 23.pdf610,26 kB
Autor dokumentu: Aleksandra Podsiadły
Udostępnił: Aleksandra Podsiadły (2017-05-17, godz. 14:21)
Modyfikacja: Aleksandra Podsiadły (2017-05-30, godz. 08:59)
Odwiedzin: 1723

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5940569