Nr sprawy: AWiL2/ 78 / 2017 Słupsk, dn. 16.05.2017 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Tuwima 23A w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku wraz z audytem w zakresie : remont dachu, przemurowanie kominów, docieplenie połaci dachowej, wymiana rynien i rur spustowych, docieplenie elewacji i bramy przejazdowej, wykonanie instalacji domofonowej cyfrowej,remont klatki schodowej wraz z wymianą okien na nowe PCV, renowacja drzwi wejściowych do budynku wraz z uzgodnieniami i zaopiniowaniem przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- 4 egzemplarze projektu budowlanego
- 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego
- 2 egzemplarze przedmiaru robót
- przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)
3. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku wraz z audytem w zakresie : remont dachu, przemurowanie kominów, docieplenie połaci dachowej, wymiana rynien i rur spustowych, docieplenie elewacji i bramy przejazdowej, wykonanie instalacji domofonowej cyfrowej,remont klatki schodowej wraz z wymianą okien na nowe PCV, renowacja drzwi wejściowych do budynku wraz z uzgodnieniami i zaopiniowaniem przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.05.2017 r. o godz. 12:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz
e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37 / 783-271-604., w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej) |