Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AW1/AW-R6/ 7 /2017 Słupsk, dn. 09.02.2017

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sygietyńskiego 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1.Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont elewacji z dociepleniem oraz kosztorysowej na: wymianę rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji pionowej (przeciwwilgociowej) fundamentów, wymianę stolarki okiennej na klatce schodowej i w piwnicach, wymianę stolarki drzwiowej do klatki schodowej, montaż oświetlenia LED przed klatką schodową.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-projekt budowlany z zatwierdzoną kolorystyką,

-kosztorys inwestorski,

-kosztorys nakładczy,

-przedmiar robót,

-specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót

Liczba egzemplarzy w wersji papierowej:5

Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1

  1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 m-ce

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – na wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej oraz kosztorysowej w budynku wspólnoty mieszkaniowej Sygietyńskiego 10 w Słupsku”.

  1. Termin złożenia oferty upływa w dniu 16.02.2017 r. o godz. 15.00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Dorota Jedynak,

e-mail: dorota.jedynak@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487610, w godzinach od 7.00 do 10.00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Pełnomocnik Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

 

2. Pełnomocnik Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
SYGIETYNSKIEGO 10.pdf349,79 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt27,27 kB
Formularz ofertowy.odt17,09 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2017-02-10, godz. 18:00)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2017-02-10, godz. 18:00)
Odwiedzin: 1660

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5439957