Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: 15/AwiL 1/2017 Słupsk, dn. 09.02.2017 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Anny Łajming 4 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej uzgodnionej z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w następującym zakresie:

- remont elewacji (wraz z odtworzeniem sztukaterii),

- naprawa dachu - ewentualna wymiana pokrycia dachowego,

- wymiana okienek piwnicznych,

- wymiana podłogi na strychu,

- przemurowanie kominów wraz z wymianą rynien i rur spustowych,

- remont balkonów.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • projekt budowlany – 5 egzemplarzy

  • przedmiar robót – 2 egzemplarze

  • kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze

  • kosztorys nakładczy – 2 egzemplarze

  • STWiORB – 2 egzemplarze

    Wyżej wymieniona dokumentacja w wersji elektronicznej: 1

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:36 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji technicznej na remont budynku przy ul. Anny Łajming 4 w Słupsku.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.02.2017r. o godz. 12.00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Anna Moszczyńska

e-mail: anna.moszczynska@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 612, w godzinach od 7.00 do 15.00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
ogloszenie.pdf341,52 kB
Formularz ofertowy.odt16,49 kB
Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt23,64 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2017-02-10, godz. 17:55)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2017-02-10, godz. 17:55)
Odwiedzin: 1398

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5477654