Nr sprawy: AWiL2/176 /2016 Słupsk, dn. 16.12.2016 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. 3 Maja 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów i wymianą obróbek blacharskich
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia z zamawiającym .
3. Termin realizacji zamówienia: 2017 rok
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat
5. Warunki płatności: 30dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
-
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie remontu dachu”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.12.2016 r. o godz. 12:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: Robert.kupc@pgm.slupsk.pl, tel. 783 271 602 w godzinach od 7 do 15.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Wspólnota Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.
………………………………… |