Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy Słupsk, dn. 11.05.2016r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 –
    Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Stary Rynek 7 w Słupsku.

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont trzech klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej na klatkach i w korytarzach piwnicznych w zakresie:

-kosztorys inwestorski

-kosztorys nakładczy

-przedmiar robót

  1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji: nie dotyczy

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:"Oferta – Dokumentacja kosztorysowa na remont klatek schodowych budynku mieszkalnego w Słupsku, przy ul. Stary Rynek 7. Termin złożenia oferty upływa w dniu 25.05.2016r. o godz. 11:00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwacia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  5. Kryterium oceny ofert: cena 100%

  6. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Kamila Knitter – administrator nieruchomości, e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl  tel. 59 8487590 lub 59 8487585 w godzinach od 7.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć referencje, polisę ubezpieczeniową wykonawcy

  10. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie o cenę Stary Rynek 7.pdf350,93 kB
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.pdf138,37 kB
FORMULARZ OFERTOWY.odt23,66 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2016-05-19, godz. 15:02)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2016-05-19, godz. 15:02)
Odwiedzin: 1453

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440737