Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

 

 

 

 

Nr sprawy AWiL2/  12  /2016                                             Słupsk, dnia. 05.02.2016r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 , działający jako administrator nieruchomości w imieniu WM Władysława IV 11

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

      Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnie ciepłej wody użytkowej

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:  przedmiar robót stanowiący załącznik  nr  2   do niniejszego zaproszenia.

  1. Termin realizacji zamówienia : 2 miesiące od daty podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji : 36  miesięcy

  3. Miejsce i termin złożenia oferty : w siedzibie AWiL2, ul. Niemcewicza 15 pok. nr 3-sekretariat lub przez e-mail: malgorzata.twarowska-wyrzykowska@pgm.slupsk.pl do dnia 22.02.2016r. do godz. 15.00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert : 23.02.2016r AWiL2, ul. Niemcewicza 15, pok. nr 4 o godz. 14.45.

  5. Kryterium oceny ofert : 100 % cena

  6. Warunki płatności : przelewem , w terminie 30 dni od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót oraz złożenia faktury

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Małgorzata Twarowska-Wyrzykowska , tel. 783-271-604

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kosztorys ofertowy

  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

  1. Przedmiar robót

  2. Warunki Cofely

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
BiOZ.pdf51,57 kB
Cofely warunki.pdf1 035,33 kB
Specyfikacja wykonania robót.pdf70,91 kB
Wladyslawa 11 - opis techniczny.pdf61,29 kB
Wladyslawa IV 11- ogloszenie.pdf469,44 kB
Wladyslawa IV 11 p 0 cwu.pdf109,49 kB
Wladyslawa IV 11 p 1 cwu.pdf110,60 kB
Wladyslawa IV 11 p 2 cwu.pdf117,25 kB
wladyslawa iv 11 p 3 cwu(1).pdf112,19 kB
Wladyslawa IV 11 p 3 cwu.pdf112,19 kB
Wladyslawa IV 11 p 4 cwu.pdf112,86 kB
Wladyslawa IV 11 piwnice.pdf121,51 kB
Wladyslawa IV11 wewn - nakladczy.pdf640,31 kB
Wladyslawa_11_rozwiniecie_cwu.pdf390,97 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-02-09, godz. 09:50)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-02-09, godz. 09:49)
Odwiedzin: 2013

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6065646