Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r

Nr sprawy AWiL2/10 /2016                                       Słupsk, dnia  05.02. 2016r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 ,  działający jako administrator nieruchomości w imieniu WM Wolności 18/19/19A

     

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

      Remont dachu wraz z przemurowaniem kominów, wymianą rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi w budynku Wolności 19.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:  do uzgodnienia z zarządem wspólnoty.

  1. Termin realizacji zamówienia : 3 miesiące od daty podpisania umowy.

  2. Wymagany okres gwarancji : 60 miesięcy

  3. Miejsce i termin złożenia oferty : w siedzibie AWiL2 ul. Niemcewicza 15 pok. nr 3-sekretariat lub przez e-mail : barbara.zielinska@pgm.slupsk.pl do dnia 23.02.2016r.. do godziny 10.00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert : 23.02.2016r. AWiL2 ul. Niemcewicza 15 pok. nr 3 o godz. 10.30

  5. Kryterium oceny ofert : 100 % cena

  6. Warunki płatności : płatne przelewem w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury.

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : administrator Barbara Zielińska , tel. 59 848 76 51 lub 725 757 823

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

    10.Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy,

    11.Załączniki:

1) Formularz ofertowy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
dach.pdf58,61 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2016-02-09, godz. 09:50)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2016-02-05, godz. 10:03)
Odwiedzin: 1735

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440375