Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Fundacja na Rzecz Rewitalizacji Miasta Słupska pn. Moje Miasto Słupsk

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia: „Przeprowadzenie konsultacji społecznych i opracowanie koncepcji zagospodarowania - Rewitalizacja ogrodu dawnego - Domu Biednych Żydów i Chrześcijan – terenu przy budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Lutosławskiego 4 w Słupsku.”(dz. nr 611/6)

2. Termin realizacji zamówienia: 27.11.2015 r.

3. Miejsce i termin złożenia oferty:

4. Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego: Fundacji na Rzecz Rewitalizacji Miasta Słupska pn. Moje Miasto Słupsk ul. Prusa 6 w Słupsku sekretariat PGM Sp. z o.o. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 z dopiskiem na kopercie: Przedmiot zamówienia: „Przeprowadzenie konsultacji społecznych i opracowanie koncepcji zagospodarowania - Rewitalizacja ogrodu dawnego - Domu Biednych Żydów i Chrześcijan – terenu przy budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Lutosławskiego 4 w Słupsku.” (dz. nr 611/6)

5. Termin składania ofert upływa w dniu 16.10.2015 r. o godz. 14:30

6. Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie w siedzibie fundacji.

7. Kryterium oceny ofert: cena 100 %

8. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury

9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Paweł Szewczyk, tel. 782 992 003, w godzinach od 8:00 do 15:00,

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

11. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

12. Załączniki:

a)    Formularz ofertowy.

b)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie cenowe Lutosławskiego 4.pdf600,59 kB
1. Formularz ofertowy wspólnoty.doc50,50 kB
2. Oświadczenie wykonawcy.pdf63,09 kB
załacznik 1 ul. Lutosławskiego 4..bmp461,13 kB
załacznik 2 ul. Lutosławskiego 4.bmp1 027,72 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-10-13, godz. 14:03)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-10-13, godz. 14:07)
Odwiedzin: 2096

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6067965