Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL1/ 211/2015 Słupsk, dn. 25.09.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 32” w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

1.Przedmiot zamówienia:

1/ Wykonanie prac polegających na remoncie i przebudowie balkonu i tarasu na ścianie szczytowej budynku przy ul . Armii Krajowej 32 w Słupsku.

2/ Wykonanie remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- przedmiar robót,

- projekt budowlany na wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie balkonu i tarasu wraz z wytycznymi konserwatorskimi wydanymi przez Pomorskiego Konserwatora Zabytków.

Budynek ujęty w wojewódzkiej ewidencji zabytków województwa pomorskiego, w związku z powyższym wymaga się, aby kierownik robót posiadał uprawnienia do kierowania robotami konserwatorskimi.

2. Termin realizacji zamówienia: 90 dni od podpisania umowy

3. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.

4. Miejsce i termin złożenia oferty: 09.10.2015 r. do godz. 15.00

5. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcia ofert dokona pełnomocnik wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

6. Kryterium oceny ofert:

- cena 100 %

7. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator Małgorzata Kowalczyk-Bekier, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487596 w godz. od 8.00 do 15.00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pokój 16.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.. Do oferty należy dołączyć kalkulację (kosztorys ofertowy) na wykonanie robót budowlanych.

10. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

11. Załączniki:

1) Formularz ofertowy;

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

3) przedmiar robót

4) projekt budowlany

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
AK 32 remont.pdf977,34 kB
formularz ofertowy wspólnoty.doc46,00 kB
OSWIADCZENIE remont.odt18,24 kB
oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu-23.pdf138,38 kB
projekt budowlany AK 32..pdf7 438,83 kB
projekt budowlany AK 32.pdf4 249,24 kB
przedmiar robót.pdf2 719,12 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-09-30, godz. 11:35)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-09-30, godz. 11:35)
Odwiedzin: 1610

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440761