Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

 

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

Nr sprawy: AwiL1/152 /2015                                                                      Słupsk, dnia 21.07.2015 r.



 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 –
    Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej H. Pobożnego 15

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia: Remont budynku – termomodernizacja w budynku przy ul. H. Pobożnego 15 w Słupsku.

  1. Termin realizacji zamówienia: 31.10.2015

  2. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Remont budynku H. Pobożnego 15” w budynku przy ul. H. Pobożnego 15 w Słupsku.”Termin składania ofert upływa w dniu 13.08.2015 r.

  4. Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  5. Kryterium oceny ofert: cena 100%.

  6. Warunki płatności: 30 dni od otrzymania faktury.

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Grażyna Prondzinska- administrator, ul. Prusa 6, pok. nr 8, tel. 59 84 87 598

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

  10. Załączniki:

    1. Formularz ofertowy

    2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    3. Przedmiar robót

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
h. pobożnego 15 scan.pdf262,46 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc33,00 kB
OSWIADCZENIE o wykluczeniu.odt21,32 kB
kosztorys nakładczy h. pobożnego 15.pdf7 814,61 kB
Autor dokumentu: Wojciech Simonowicz
Udostępnił: Wojciech Simonowicz (2015-08-04, godz. 20:23)
Modyfikacja: Wojciech Simonowicz (2015-08-04, godz. 20:22)
Odwiedzin: 1776

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5487337