Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy AWiL nr 1/R-2/ /2015 Słupsk, dnia 10.07.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „ Słowackiego 39

zaprasza do złożenia oferty na :

  1. Przedmiot zamówienia: rozbiórka budynków stolarni znajdujących się przy nieruchomości Słowackiego 39 w Słupsku
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

-projekt budowlany

-przedmiar robót

  1. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy
  2. Miejsce i termin złożenia oferty.
    1. Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie:

Oferta – rozbiórka budynków stolarni znajdujących się przy nieruchomości Słowackiego 39 w Słupsku

3.2. Termin składania ofert upływa w dniu 04.08.2015 r.

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert - otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  3. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury.
  4. Osoby upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Regina Kubik e-mail: regina.kubik@pgm.slupsk.pl, tel. 598487611 w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 17.
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
  6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. Przedmiar robót
  3. Projekt budowlany

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Zapytanie rozbiórka stolarni Słowackiego 39.pdf342,00 kB
formularz ofertowy wspólnoty.doc47,50 kB
oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf138,37 kB
projekt.pdf4 997,32 kB
przedmiar robót.pdf1 145,18 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-07-16, godz. 08:35)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-07-16, godz. 08:34)
Odwiedzin: 1931

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5476965