Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy: AWiL1/133/2015

Słupsk, dn. 07.07.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 1A” w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

2. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 1A” w Słupsku.

2.1.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- przedmiar robót ( w złączniku nr 3 ), projekt budowlany (do wglądu u administratora) na wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie klatki schodowej w budynku wpisanym do rejestru zabytków. W związku z powyższym wymaga się, aby kierownik robót posiadał uprawnienia do kierowania robotami konserwatorskimi.

Prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczania niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy

Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną

2. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od podpisania umowy.

3. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Termin składania ofert upływa w dniu 31.07.2015 r. do godz. 15.00.

Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 1A w Słupsku”.

5. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

6. Kryterium oceny ofert:

cena 70%, gwarancja 30%

7. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury.

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Administrator Małgorzata Kowalczyk-Bekier, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487596, w godzinach od 7:00 do 10:00 i od 13:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 16.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

10. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 

11. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3) Przedmiar robót

4) Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
AK 1a zapytanie.pdf405,60 kB
Decyzja Konserwatora.pdf617,00 kB
formularz ofertowy wspólnoty.doc46,00 kB
oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf138,38 kB
PRZEDMIAR ROBÓT.pdf844,76 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-07-08, godz. 09:02)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-07-08, godz. 09:01)
Odwiedzin: 1764

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5940652