Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

 

Nr sprawy AwiL2/ 106  /2015                                          Słupsk, dn. 01.07.2015 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działające jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Niemcewicza 13 w Słupsku.

zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz ociepleniem

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

      Dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna zawierać:

      - 4 egzemplarze projektu budowlanego,

      - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego,

      - 2 egzemplarze przedmiaru robót,

      - przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)

  1. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy

  2. Miejsce i termin złożenia oferty: 20.07.15 r. Godz. 15.00, Administracja Wspólnot    i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku, sekretariat pok. 3 lub na adres e mail: magdalena.rybicka@pgm.slupsk.pl

  3. Termin i miejsce otwarcia ofert: 24 lipca 2015 r. godz. 10.40 Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

  4. Kryterium oceny ofert: najniższa cena

  5. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury w siedzibie zamawiającego, przelewem bankowym

  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Magdalena Rybicka nr tel. 59 848 76 36 w godz. 8-10 oraz 14-16, e mail: magdalena.rybicka@pgm.slupsk.pl

  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  8. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny.

  9. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
3A.pdf500,73 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-07-01, godz. 14:08)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-07-01, godz. 14:07)
Odwiedzin: 1676

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5940615