Nr sprawy: AwiL 1/107/2015 Słupsk, dn. 18.06.2015r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Piekiełko 13/14 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty na :
1. Przedmiot zamówienia:
- opracowanie ekspertyzy technicznej potwierdzającej możliwość dalszej eksploatacji budynku z uwzględnieniem aspektu bezpieczeństwa zamieszkujących w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Piekiełko 13/14 w Słupsku (dot. pęknięć ścian nośnych, szczególnie od strony podwórka i podejrzenia nośności belek stropowych)
- wykonanie projektu budowlanego określającego sposób wykonania prac budowlanych wynikających z ekspertyzy
- wykonanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku
- wykonanie dokumentacji kosztorysowej z pkt 1.2. i 1.3. (kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy, przedmiar robót, STWiORB).
- Oferta musi obejmować cenę wykonania niżej wymienionych prac:
- ekspertyza techniczna – 4 egzemplarze
- projekt budowlany – 4 egzemplarze
- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze
- kosztorys nakładczy - 2 egzemplarze
- przedmiar robót - 2 egzemplarze
- STWiORB – 2 egzemplarze
Wyżej wymieniona dokumentacja w wersji elektronicznej: 1
- Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy
- Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy
- Miejsce i termin złożenia oferty:
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Oferta – opracowanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo – kosztorysowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Piekiełko 13/14 w Słupsku.”
- Termin składania ofert upływa w dniu 03.07.2015 r. do godz. 12:00
- Termin i miejsce otwarcia ofert 03.07.2015 r. o godz. 12:15, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku przy ul. Prusa 6 pokój nr 17.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%
- Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Anna Moszczyńska, e-mail: anna.moszczynska@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 612, w godzinach od 8:00 do 10:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 17.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
- Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
- Załączniki:
1) Formularz ofertowy
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|