Nr sprawy AWiLnr 1/R-3/ 111/2015 Słupsk, dn. 19.06.2015 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Mickiewicza 54-55
zaprasza do złożenia oferty na :
- Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kapitalny remont budynku tj.: remont dachu, elewacji wraz z dociepleniem, klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej oraz wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 54-55 w Słupsku
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Oferent jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie remontu: dachu, elewacji wraz z dociepleniem, klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej oraz wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 54-55 w Słupsku
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przedmiar robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- projekt – 4 egzemplarze w wersji papierowej
- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- specyfikacja – 2 egzemplarze w wersji papierowej
- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej.
- Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy
- Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
- Miejsce i termin złożenia oferty
4.1.Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kapitalny remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 54-55 w Słupsku”
4.2. Termin składania ofert upływa w dniu 30.06.2015r o godz. 11:00
- Termin i miejsce otwarcia ofert - otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%
- Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury
- Osoby upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487614 w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 11
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
- Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
- Załączniki:
1) Formularz ofertowy
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|