Nr sprawy: AWiL1/66/2015
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 34” w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty na :
2. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont klatki schodowej obejmujący również wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie monitoringu (szczegółowy zakres prac ustalić z zarządem wspólnoty) w budynku położonym w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 34 w Słupsku w zakresie:
- kosztorys inwestorski,
- kosztorys nakładczy,
- przedmiar robót,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 2
Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1
3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki
Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6,
Sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji kosztorysowej
na remont klatki schodowej w budynku położonym przy ul. Armii Krajowej 35 w Słupsku”
Termin składania ofert upływa w dniu 29.05.2015 r. do godz. 15.00
5. Kryterium oceny ofert:
- cena 100 %
6. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez udziału
oferentów. Informacja o wyborze ofert dostępna będzie u administratora budynku.
7. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Kowalczyk-Bekier
Administrator nieruchomości , e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl,
tel. 59 84 87 596, w godzinach od 8:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1
przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 16.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku
polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
10. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
11. Załączniki:
1) Formularz ofertowy;
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. |