Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

Nr sprawy : AWiL2/56/2015                                    Słupsk, dnia 13 maja 2015r.

.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspolnot i Lokali nr 2 , działający jako administrator nieruchomości w imieniu WM Prusa 13,14,15 

           zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia:

       

      wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości Prusa 13

       

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:  przedmiar robót oraz opinia konserwatorska  stanowiąca  załącznik  nr 2 do niniejszego zaproszenia.

  1. Termin realizacji zamówienia : 2 miesiące od daty podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji : 36 miesięcy

  3. Miejsce i termin złożenia oferty : w siedzibie AWiL2 ul. Niemcewicza 15 pok. nr 3 sekretariat lub przez e-mail : malgorzata.twarowska-wyrzykowska@pgm.slupsk.pl

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert : 26.05.2015r. AWiL2, ul. Niemcewicza 15, pok. nr 4 o godz.15.00

  5. Kryterium oceny ofert : 100 % cena

  6. Warunki płatności : przelewem, w terminie 30 dni od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót oraz złożenia faktury.

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Małgorzata Twarowska-Wyrzykowska tel. 59-848-76-37 lub 783-271-604.

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

  10. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

     2)Przedmiar robót oraz opinia konserwatora

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Formularz ofertowy wspólnoty.doc29,50 kB
Prusa 13- przedmiar.pdf228,28 kB
Prusa 13-opinia konserwatora.pdf488,64 kB
Prusa 13- remont klatki.pdf488,07 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-05-13, godz. 13:50)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-05-13, godz. 13:42)
Odwiedzin: 1737

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5440849