Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Nr sprawy AW1/AWR-3/ 46/2015                  Słupsk, dn. .30.04.2015r

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Jaracza 12“ w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

1.1.               Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu klatki schodowej

1.2.         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:  przedmiar robót*, kosztorys nakładczy stanowiący załącznik  nr 1 do niniejszego zaproszenia.

  1. Termin realizacji zamówienia   31.08.2015r
  2. Wymagany okres gwarancji- min. 24m-ce

4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, sekretariat, z dopiskiem na kopercie: „Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ul. Jaracza 12 w Słupsku“.

Termin składania ofert upływa w dniu 14.05.2015r

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2015r ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. Nr 10

6. Kryterium oceny ofert: cena – 70%, termin gwarancji 30%

  1. Warunki płatności: 30 dni od dnia  złożenia faktury

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Wojciech Gawlik – członek zarządu, tel:606 358 962, Krystyna Szary – członek zarządu, tel:501 480 784.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

10. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć  kosztorys ofertowy

11. Załączniki:

1)    Formularz ofertowy

2)      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3)      Kosztorys nakładczy

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Jaracza 12- zapyt.Najnowsze.pdf729,15 kB
Jaracza 12-nowy obmiar.pdf2 403,31 kB
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf138,37 kB
Formularz ofertowy wspólnoty.doc52,50 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-05-04, godz. 10:50)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-05-04, godz. 10:49)
Odwiedzin: 1820

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5940608