Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
2024
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 30.01.20

Nr sprawy:  AWL2/21/2015                               Słupsk dn. 12.02.2015

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – AdministracjaNiemcewicza 15, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej 3 Maja 32.

                                       zaprasza do złożenia oferty na :

    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku wraz z wymianą 2 okien na klatce schodowej oraz wymiana drzwi wejściowych do budynku.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:   - stanowiący załącznik  nr  - do niniejszego zaproszenia

  1. Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji -...........................................................................................

  3. Miejsce i termin złożenia oferty  23.02.2015 r.  do godz. 10.00 w pok. Nr 3 (sekretariat)

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert   23.02.2015 r.  godz 12.00 w pok. Nr 3

  5. Warunki płatności: przelew

  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami

    administrator nieruchomości Tomasz Czereszkiewicz tel. 59 84 87 669

  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  8. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.      Do oferty należy załączyć  kalkulację ceny.

  9. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) .................................................                                          

………………………………… 

………………………………… 

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
3 maja32 ogl.pdf277,51 kB
Formularz ofertowy na usługi doc.doc51,00 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-02-12, godz. 09:59)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-02-12, godz. 09:58)
Odwiedzin: 2295

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 6066637